onsdag 14 oktober 2009

FarmVille

Jag har sytt... jag är bara, som vanligt, dålig på att blogga mina saker.
Just nu lever jag, som många andra i den där världen där man planerar sina dagar efter hur dax skörden på FarmVille är klar ;)
Nä, så illa är det inte. Meeeeen jag har fått inspiration av min lilla farm :) Det ska ni snart få se... Ska bara köpa ny tråd till min overlock.... Har sytt upp ena undertråden utan att ens märka att den höll på att ta slut !!

Imorgon ska jag försöka få in lite bilder på nygjorda saker. Beställningar på sådant som jag redan gjort själv, dom bloggar jag inte.... OM jag inte får live bilder såklart :)

1 kommentar:

  1. Ja det tycker jag också.
    jag tycker att hela livet går i en rasande fart just nu!!
    ÅÅÅ sen den här jäkla FarmVille!! :o)
    Vad ska ni göra i helgen?

    Kram Theresa

    SvaraRadera