söndag 18 oktober 2009

Kylan kommer krypandes....



Idag har varit en riktig söndag. Myyyys och massa sömnad :) *me like*

Detta fleecetyg har jag haft liggandes ett bra tag. Maskinen har levt sitt eget liv lite här och jag har haft tunga saker att ta itu med. Men så äntligen idag så fick jag tummen loss :)

Av 2 meter tyg så fick jag ut allt detta i strl 122 + en babymössa och ett par baby byxor. Det finns mer kvar som ska bli mössor och små vantar UTAN tummar *haha* Shit pomfritt va det var pilligt att sy dessa !!

Jag har inte lagt upp tröjan och byxorna än... Vet inte om jag ska sätta mudd eller bara lägga upp. Vad tycker ni ?? Vilket är smartast ??

4 kommentarer:

  1. Härligt med en sysöndag! Jättemysiga kläder, jag hade nog sytt på mudd på byxan! Så att de inte åker upp så lätt!

    SvaraRadera
  2. Så kjempefine ting du har laget! Virkelig søte! Tror jeg ville satt på mudd, synes det er både fint og praktisk. Jeg ville ihvertfall foretrukket det hvis det var til mine barn. Setter du på mudd blir det litt mer å vokse i og, sånn at plagget varer lengre, men plaggene er nå helt skjønne uansett:-)

    SvaraRadera
  3. Wow, så mye du fikk av to meter!
    Ser deilig og varmt ut.

    Mudd el leggge opp, hm - liker begge deler jeg!!

    SvaraRadera
  4. Jättefina! Jag hade nog också satt mudd på byxorna!

    SvaraRadera