söndag 27 september 2009

10 sanningar !!

Äppelpäppel har utmanat mig :) Tack !! Va gulligt att du tänkte på mig !



Det är ganska enkelt... Man ska avslöja 10 sanningar om sig själv och sedan utmana 10 andra till att göra samma sak. Lätt som en plätt...eller ?? Får väl se:



1. Jag viker om all tvätt om någon har hjälpt mig vika. Måste vara på "mitt" sätt.

2. Jag har gått upp 12 kg i vikt på ett år (ja, sedan samma datum 2008). Å jag har ätit mig till vart enda kilo !!! Förbannade skit :(

3. Mina tår är löjligt fula !

4. Jag har fobi för fjärillar

5. Jag äter enbart namnskyddad korv.

6. Jag går inte till läkare när jag är sjuk. Det är INTE bra och kostade mig nästan livet för 2 år sedan.

7. Första och enda gången jag varit utomlands var för ett år sedan, 32 år gammal.

8. Peppsi är den vidrigaste läsk jag vet.

9. Jag gör 1000 saker åt gången, har svårt att varva ner och ta det lungt.

10. Kommer ALDRIG skaffa en enda unge till sålänge jag lever. NU är det bra, stopp, no more ;)



Jag utmanar: LillaNovaK , Pumpalot, Naima´s, Made by Mama, Design MiNiMi, Glis, Pumla, Minelo, Just DesAjn, F.A.E

1 kommentar: