måndag 31 augusti 2009

Nyfödda bebisar i MÄNGDER !



Alla ynglar av sig !! ALLA !!


Vi har otaliga mängder med nyfödda bebisar i släkten..... Eller ja, någon är någon månad, men pyttma små skitar iaf :)




På vårt bröllop var Mogges kusin och delar av hans band Janes Bomb och underhöll. Mogges kusin är nybliven pappa till en liiiiiten August :) Så jag gjorde lite kläder åt honom, som ett litet tack.


Jag vet inte alls om dom uppskattar hemma sytt, men det gjordes med kärlek iaf ;)




Jag har lagt kläderna riktigt slarvigt såg jag.... ni får ursäkta !! Men här kommer bilderna iaf, bättre än inget alls ;)



Tyvärr var där fläckar i trycket på elefant tyget från jofotex..... Jag har skickat bilder och diskuterar om hur vi ska lösa detta.... Hoppas att dom är resonliga. Någon som varit i kontakt med dom ang det ???

5 kommentarer:

  1. tack för att du gillar mina, jag bara älskar dina. jag funderar faktisk för att skaffa en syrum i deras lekrum, de leker inte alls där, men det är full med leksaker, uffffffffff

    SvaraRadera
  2. Supersnyggt, kombinationen bruna elefanter + limegrön mudd är bara fööör snygg!

    SvaraRadera
  3. Så herlige klær!
    Og så fint syrom du får!!

    SvaraRadera
  4. ÅÅÅ vilken mysig dress!!!!!!!!!!!
    ungarna är friska nu och ska till skolan i morgon.
    Kaffe i morgon bitti???? :o)

    Kram

    SvaraRadera
  5. ja det är clips. Danielle och Celine har med.
    Okej jag trodde att dina också var friska nu.

    SvaraRadera