måndag 31 augusti 2009

Mitt syrum NÄSTAN klart :)

Får ju visa upp hur jag har det nu när jag har nya maskiner och allt :) Inte för att det är klart, vilket det aldrig verkar bli hos oss någonsin *s*. Ska upp en stång att hänga alla halvklara och nästan klara och framför allt snart färdiga kläder :p Nu häner dom på krokar på hyllan.... krokar som är till annar igentligen, så när mannen min kommer hem ska jag sätta honom i arbete ;)



I midsommras var vi uppe hos Mogges bror och hans fru, i Falköping. Mogges brors fru är en av mina "vardags idoler", hon verkar klara ALLT !! Men hur som helst.... Hon sydde mycket innan och hade mängder och åter mängder av knappar och tyger. Å den underbara människan gav mig massor av knappar och tyg, för hon hinner inte själv med att sy längre !
Jag och tjejerna sorterade glatt upp alla knappar (som vi fick hem i en proppfylld ica kasse) och la fint i olika burkar och skålar :D
Ni såg dem va :) ?? ;)

3 kommentarer:

  1. aliken syrum! en riktig dröm, jag syr på köket, så detta är liksom himlet till mig

    SvaraRadera
  2. har du byggt ut lägenheten?
    Vilket rum är det? som du har gjort om?

    SvaraRadera
  3. Anonym, som antagligen är någon jag känner *s* Det är Flisans gamla rum. Cornelia ville så gärna ha det gamla syrummet till sitt ;)

    SvaraRadera