fredag 23 april 2010

Välkommen till världen -gåva


Mogges (ja, min man) arbetskamrat blev pappa i veckan :) KUL !! För då får man lov att sy bebiskläder !!
Nu hade det blivit så himla uppskattat att jag GENAST känner för att sy mer till denna lilla nya människa *s*
Jag har ju inte sytt så mycket bebis kläder/saker innan. Det var riktigt kul !!

Min maskin har varit på resa, hem till sin hemstad och har ställt in efter en liten marodör gäst :) Det är min underbara svärmor som reder det till mig !! Hon kan ALLT när det kommer till att sy och ordnar med allt med mina maskiner !! Hon är mitt livs levande uppslagverk när det blir fel eller blockad i tänkandet på problemlösningar !!

Tusen tusen tack för att du fixar, trixar och donar med allt Gunnel !!!
Posted by Picasa

1 kommentar:

  1. Skaffa en bebs till så kan du sy massor :-)
    Jätte jätte fina saker...

    SvaraRadera