fredag 23 oktober 2009

Julmässa och julskyltning !!


Jag gick och blev arbetslös nyss. Då fick jag för mig att jag skulle få massa sytt !! Hände det ?? Nä.... Fattar inte att tiden bara springer iväg för en sådär !! Hinner inte hälften av allt jag han när jag jobbade !
I alla fall så ska jag prova lyckan på en Julmässa och på julskyltningen !! Så jag MÅSTE skärpa mig. Jag MÅSTE sy undan nu !! Så man har lite att visa upp :)
Hoppas, hoppas nu att man säljer lite bara !! Få ihop till lite julklappar.....

5 kommentarer:

  1. Hur gör du julskyltningen ???
    Ring mig !!!
    Jo iallafall..
    Lite röda förklädesklänningar !!!
    Bra till Jul...
    Den där andra saken du vet har jag mönster på G !!!!
    Ibland är jag bra...

    SvaraRadera
  2. Är det inte typiskt att man inte får något gjort när man har mer tid och borde hinna massor?! Effektiviteten försvinner liksom... Många fina brallor blev det iaf, gillar speciellt de med ringar, så härligt tyg!

    SvaraRadera
  3. Snygga byxor och STORT lycka till!!! Det kommer gå finfint!!

    SvaraRadera
  4. Jättefina byxor! Jo du man planerar att hinna så mycket och hinner knappt hälften...du är inte ensam!

    SvaraRadera
  5. Uff, ja, kjenner meg bare så altfor godt igjen i det du skriver. Men stå på, du klarer det nok:-) Det hjelper nok å ha litt press på seg. Buksene var kjempefine!!

    SvaraRadera