onsdag 2 september 2009

Bus !!

När Mickan skulle på kalas för någon vecka sendan, då när jag i panik gjorde Pippi-tunikan.

Mmmm.... samma dag som hon skulle gå på kalaset, ca 2 timmar innan så kom jag på att "shit, hon har ju inget att ha på sig" !! Kilona över sommaren innebär att hennes garderob är minimal !

Bara att sätta sig och sy....

I det stressade läget som blev så sydde jag mig en sväng genom både nagel och finger oxå ;) Så nu har jag gjort premiär där med !!


Byxorna på bilden är inte gjorde nu, det är nog ett år sedan jag gjorde dom. Men visst blev det ganska snyggt ihop även om det är mycket mönster ;)


8 kommentarer:

  1. Wow, så mye nytt! Masse stilig:) Og herlige bilder av jenta di i farta!!

    SvaraRadera
  2. Så søt hun er.Ett kjempeflott sett!

    SvaraRadera
  3. det blev en jättekul och söt set, tjejen är så fint i det. fast det är hon oxå utan,

    SvaraRadera
  4. Här har det sytts i mängder ser jag! Superfint alltihop!!

    SvaraRadera
  5. De tyget är så härligt!!
    super tufft!!

    SvaraRadera
  6. Vad mycket fina saker du gör! Detta set är ju helt underbart. Ska bara lägga ett inlägg denna gången, ibland uppfattar man inte det där med godkännande nattetid...

    SvaraRadera