tisdag 11 augusti 2009

Lite fel ordning..

Detta är en beställning som ajg fick på marknaden. Tjejen som beställde bor i stora staden Sthlm !! Hon betalde mig på plats, innan klänningen ens var påbörjad !! VILKET FÖRTROENDE !!
Nu har verkligen ALLT strulat med denna stackars klänning. Min maskin är inne på sina sista stygn och det har inte gått att fixa den helt och hållet. Undertråden spänner inte, men bara när den själv inte känner för det......
I alla fall så gick maskinen sönder, lagades lite för länge... Sen blev det strul i posthanteringen som resulterade i att jag fick göra om HELA klänningen. Först trode jag att det var bara bakstycket som tagit stryk, men nopp.
Nu skickades klänningen i fredags, efter alla om och men. Jag vill inte lägga ut en beställning här innan personen fått den i annat fall. Men JAG KAN INTE SOVA NU *haha* För jag får för mig att den gulliga tjejen som beställde tror att jag drar en penna för henne. Det har varit lite drama runt denna beställingen, lite som taget ut en action rulle ;)
Så nu lättar jag min ångest och visar henne den här, så hon vet att den finns och existerar !! Ska bara skicka sms om adressen hit, för den har hon inte heller fått... å den glömde jag (kom jag på nu, jäkla skit) skicka med i paketen...
Så söta snälla förstående du :) Här är den... Även om den inte gör sig rätt på den där galgen, så ser du vad som är på väg !!

2 kommentarer:

  1. Så blir det med vissa saker.
    Det bara går troll i dem...
    Gå in på vistaprint och gör visitkort.
    Med hemsideadressen med..
    Så lägger du ett sånt i varje kuvert du skickar..
    Man kan få dem gratis.
    Bara portot....
    PoK

    SvaraRadera
  2. Så søt en kjole! Kan tenke meg du er glad for at den er sendt etter så mye kluss..

    SvaraRadera