måndag 31 augusti 2009

Dax att ta tag i detta !!

Jag har varit USEL på att lägga in bilder här. Sytt har jag gjort, men så glömmer jag av att visa upp det för er *s*


Finaste LillaNovaK har gett mig bakläxa i detta och givetvis ska jag skärpa mig.

Jag gifte mig med världens finaste, snyggaste och bästa man den 22 augusti !!



Av min kära svärmor så fick jag i bröllops pressent en Babylock med diverse tillbehör... Kan någon gissa om jag blev GLAD !?








Ja, så fixade hon ju en maskin till åt mig för en billig peng :)

5 kommentarer:

  1. Stort grattis! Vad roligt! Och vad fina ni är båda två!

    SvaraRadera
  2. Ett stort GRATTIS och lycka i framtiden till er två. Ni ser såååååå fina ut tillsammans.
    Vilka super presenter du fått :)
    Kram Jennifer

    SvaraRadera
  3. Stort grattis til deg!
    Vakkert bilde og så heldig du var som fikk så bra gave av svigermor:)

    SvaraRadera
  4. NU hittade jag ditt inlägg!! =)

    SvaraRadera
  5. GRATTIS till bröllopen vännen!

    SvaraRadera